LOGIN

Battlefied 1 Homoooo's

• Fireblade
  • Fireblade's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • SZ-member
  • SZ-member
  • Hoi
Meer
1 jaar 10 maanden geleden - 1 jaar 10 maanden geleden #943 door Fireblade
Battlefied 1 Homoooo's was gemaakt door Fireblade
Hey kerels,

Nu ben ik over naar Battlefield en ja ben zelfs rang 38, nog nooit in mijn leven zo ver gekomen met Battlefield :lol: :lol:

COD Infinite war is verprutst de laatste was erg slecht je kreeg er een oude Modern Warfare bij voor 100 euro samen, het is nog geen 10 euro waard is dood cod , helaas.

Maar nu ben ik bf 1 aan het spelen en denk geef maar weer eens 80 euro uit zie ik niemand van SZ .

Maar wat is er aan de hand komt het omdat ik als NOOB mee doe... of vinden jullie het spel niets.

nou hoor het wel groeten
Laatst bewerkt 1 jaar 10 maanden geleden doorFireblade.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 10 maanden geleden #944 door VirusDE
Beantwoord door VirusDE in topic Battlefied 1 Homoooo's
Hi Arnold,
Nou het is meer een combinatie van heel veel dingen.
Maar we spelen af en toe nog wel alleen de meesten hebben het nu erg druk met andere dingen.
Dus we zien elkaar zeker nog op bf1
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Fireblade

• Fireblade
  • SZ-member
  • SZ-member
  • Hoi
Meer
1 jaar 10 maanden geleden #945 door Fireblade
Beantwoord door Fireblade in topic Battlefied 1 Homoooo's
LOL ja dacht ik al is rustig bij sz maar begin al aardig te leren hoe je bf speelt maar wat extra hulp heb ik wel nodig snap er af en toe niets van.

Zie jullie online

Meer
1 jaar 10 maanden geleden #946 door Skullcrusher
Beantwoord door Skullcrusher in topic Battlefied 1 Homoooo's
Hey Blade!

Ik heb BF1 ook gekocht, paar weekjes geprobeerd te spelen en toen weer heel snel van mijn schijf gegooid. Want dat spel zuigt apenballen (van die hele grote harige :sick: ). Grafisch is het prachtig maar verder is het gewoon Starwars Battlefront met een (soort van) WWI sausje.

Ik had gehoopt op veel bolt rifle action (net als in de echte WWI), maar het is een en al sproeiers en rare wapens met een slechte balance (over 100 meter afgeknald worden met een shotgun). COD2 is wat dat betreft leuker om te spelen.

En verder hou ik niet zo van servers met 64 spelers (2 stappen en je ligt alweer) en kleinere servers zijn er amper.

Dus.... mij zal je geen BF1 meer zien spelen. Ben nu meer bezig met BF4 hardcore, een beetje Need for Speed en als ik een slechte bui heb ook Silent Hunter 4 :blush:

Maarreeehhh.... gaan we weer eens COD2 spelen?

Bye!

(PS: LAN in Belgiƫ gaat mij niet lukken. In die periode komen een aantal grote projecten op mijn werk in de afrondende fase en dan is het alle hens aan dek)

• Fireblade
  • SZ-member
  • SZ-member
  • Hoi
Meer
1 jaar 10 maanden geleden #947 door Fireblade
Beantwoord door Fireblade in topic Battlefied 1 Homoooo's
Ja klopt wat je zegt Skull, dat was mij ook opgevallen zat al te twijfelen aan mij zelf.
Ben vaak in custom servers te vinden waar al die wapens uit staan en meestal is het dan wat rustiger.
Jammer heb nu tijdje alleen zitten gamen had wel weer eens zin om af en toe weer eens samen een avondje te gamen.

Lol COD2 ligt al in de kliko.
Zal weer eens online komen of BF4 gaan proberen. bb

Meer
1 jaar 10 maanden geleden #948 door Skullcrusher
Beantwoord door Skullcrusher in topic Battlefied 1 Homoooo's
Owww... als er inmiddels custom servers zonder al te veel sproeiers zijn, dan wil ik het zeker wel weer eens een keer proberen met BF1. Lijkt mij idd leuk om weer eens met jou 'ouderwetsch' op TS te zitten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Fireblade

Tijd voor maken pagina: 0.224 seconden